Založ si blog

Archív: jún, 2015

XXVII. Ako to bolo s kuchárom generalisima Stalina ? V reflexii dnešnej doby. . .

Nedá mi, aby som aspoň v krátkosti neprerozprával jednu krátku epizódu, ktorú som počul zhruba pred dvadsiatimi rokmi od istého Poliaka, staršieho pána zo zákulisia osobného života Stalina, (vlastným menom Džugažvili), nakoľko tento príbeh veľmi dobre dokresľuje vtedajšie bizarné intrigy a šialenstvá, ktoré vládli v jeho okolí a napomáhali ešte viac […]

Pokračovanie článku

XXVI. Noc v réžii démona menom Alkohol.

Bolo to zhruba pred piatimi rokmi. Už štvrtý deň som ležal v posteli a kašľal ako starý tuhý fajčiar, čo ráno vstane z postele a jeho pľúca sa intenzívne takýmto spôsobom reflexívne bránia nánosom dechtu a chorobným zmenám na sliznici dýchacieho aparátu. Nie, nikdy som nefajčil, ani som nevyhľadával miesta kde by som mohol byť hoc čo i len pasívnym […]

Pokračovanie článku
Čo chystá Hlas? Saková asi bude nová šéfka strany, Raši zrejme na čele NR SR a Kaliňák na jeho mieste ministra

Čo chystá Hlas? Saková asi bude nová šéfka strany, Raši zrejme na čele NR SR a Kaliňák na jeho mieste ministra

17.04.2024 11:45

V Hlase už majú predstavu o personálnych zmenách po zvolení Petra Pellegriniho za prezidenta. A má Andrej Danko šancu stať sa novým predsedom NR SR?

Prokurátori, ktorí dozorovali prípad vraždy Jána Kuciaka, sa vzdali funkcie

Prokurátori, ktorí dozorovali prípad vraždy Jána Kuciaka, sa vzdali funkcie

17.04.2024 09:45

Prokurátori odchádzajú ku koncu júna.

Fico: Rusi nevrátia Ukrajine anektovaný Krym, mier bude drahý

Fico: Rusi nevrátia Ukrajine anektovaný Krym, mier bude drahý

17.04.2024 11:02

Pomoc pre Ukrajinu by mala byť bilaterálnou vecou, vyhlásil premiér.

Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

17.04.2024 14:32

Využívanie nehnuteľností, pozemkov a ďalších priestorov v okolí kaštieľa sa môže stať predmetom súdneho sporu.

Kalafut Rastislav

Štatistiky blogu

Počet článkov: 49
Celková čítanosť: 445643x
Priemerná čítanosť článkov: 9095x

Autor blogu

Kategórie